Εξυπηρέτηση καταναλωτών τηλεφωνίας

Παραθέτουμε τους τρόπους επικοινωνίας για κάθε αίτημα που αφορά την εξυπηρέτησή σας, τεχνική υποστήριξη ή και την αναγγελία βλάβης / προβλήματος / παραπόνου / καταγγελίας:

1. Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης

Δευτέρα - Κυριακή, 08:00 - 00:00
210.5777.677

Δωρεάν από δίκτυο Allnetworks. Από άλλα δίκτυα, το κόστος κλήσης καθορίζεται από την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου, βάσει τιμολογίου κλήσεων προς σταθερά.

2. Αποστολή Email προς το support@allnetworks.gr

Για την αποστολή του email χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει ως email επικοινωνίας.

3. Ταχυδρομικά

Αποστείλατε την επιστολή σας στην κάτωθι διεύθυνση:

Allnetworks
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Νικ. Καζαντζάκη 12
Τ.Κ. 12136, Περιστέρι

Θέλετε να μιλήσουμε για την Επιχείρησή σας;