Παραθέτουμε τους τρόπους επικοινωνίας για κάθε αίτημα που αφορά την εξυπηρέτησή σας, τεχνική υποστήριξη ή και την αναγγελία βλάβης / προβλήματος / παραπόνου / καταγγελίας:
Δωρεάν από δίκτυο Allnetworks. Από άλλα δίκτυα, το κόστος κλήσης καθορίζεται από την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου, βάσει τιμολογίου κλήσεων προς σταθερά.
Για την αποστολή του email χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει ως email επικοινωνίας.
Αποστείλατε την επιστολή σας στην κάτωθι διεύθυνση:
Allnetworks
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Νικ. Καζαντζάκη 12
Τ.Κ. 12136, Περιστέρι