Εξυπηρέτηση καταναλωτών τηλεφωνίας
Παραθέτουμε τους τρόπους επικοινωνίας για κάθε αίτημα που αφορά την εξυπηρέτησή σας, τεχνική υποστήριξη ή και την αναγγελία βλάβης / προβλήματος / παραπόνου / καταγγελίας:
1. Τηλεφωνική Γραμμή Εξυπηρέτησης
Δευτέρα - Κυριακή, 08:00 - 00:00
210.5777.677Δωρεάν από δίκτυο Allnetworks. Από άλλα δίκτυα, το κόστος κλήσης καθορίζεται από την τιμολογιακή πολιτική του παρόχου, βάσει τιμολογίου κλήσεων προς σταθερά.
2. Αποστολή Email προς το support@allnetworks.gr
Για την αποστολή του email χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει ως email επικοινωνίας.
3. Ταχυδρομικά
Αποστείλατε την επιστολή σας στην κάτωθι διεύθυνση:
Allnetworks
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
Νικ. Καζαντζάκη 12
Τ.Κ. 12136, Περιστέρι