VoIP για Επιχειρήσεις

VoIP Τηλεφωνία για Επιχειρήσεις

Αναβαθμίστε την επαγγελματική σας επικοινωνία και μειώστε το κόστος κλήσεων με VoIP τηλεφωνία. Αριθμοδότηση, φορητότητα & χαμηλές χρεώσεις με τεχνική υποστήριξη που μπορείτε να εμπιστευθείτε.

VoIP Telephony for Businesses

Τι είναι η VoIP τηλεφωνία και γιατί συμφέρει

Η VoIP τηλεφωνία επιτρέπει την πραγματοποίηση κλήσεων μέσω Internet. Προσφέρει εξαιρετική ποιότητα ήχου, χαμηλότερο κόστος, ευελιξία στη χρήση από οποιαδήποτε συσκευή και προηγμένες λειτουργίες σε συνδιασμό με VoIP τηλεφωνικό κέντρο. Είναι η ιδανική λύση για επιχειρήσεις που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την επικοινωνία τους και να μειώσουν τα λειτουργικά τους έξοδα.

  • Μείωση Κόστους

    Η VoIP τηλεφωνία λειτουργεί με κανάλια φωνής και δεν χρειάζεστε επιπλέον τηλεφωνικούς αριθμούς (επιπλέον μηνιαία πάγια) για να έχετε περισσότερες ταυτόχρονες κλήσεις. Εξοικονόμηση έως και 60% στις τηλεφωνικές δαπάνες, με εξαιρετικά χαμηλότερα κόστη κλήσεων.

  • Εύκολη Τηλεργασία

    Σε συνδυασμό με VoIP τηλεφωνικό κέντρο σε cloud, οι εργαζόμενοι συνδέονται από παντού μέσω τηλεφωνικής συσκευής, mobile app ή εφαρμογής για υπολογιστή. Όλα τα γραφεία ή καταστήματά σας λειτουργούν σαν ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο, χωρίς ανάγκη τοπικών εγκαταστάσεων ή VPN.

  • Προηγμένες Λειτουργίες

    Μια σειρά από σύγχρονες λειτουργίες μέσω των τηλεφωνικών κέντρων που παρέχουμε, όπως Μενού Επιλογών (IVR) & Έξυπνη Δρομολόγηση Κλήσεων, ηχητικά μηνύματα, καταγραφή κλήσεων, voicemail, ειδοποίηση χαμένης κλήσης, reports, video meetings, softphone/mobile apps κ.α.

  • Τεχνική Υποστήριξη

    Προσωποποιημένη υποστήριξη από ανθρώπους (όχι bots), με προληπτική παρακολούθηση και απομακρυσμένη, online βοήθεια. Διασφαλίζουμε ότι η τηλεφωνία σας παραμένει λειτουργική, με ελάχιστο downtime και γρήγορη επίλυση προβλημάτων.

Δυνατότητες VoIP τηλεφωνίας με Cloud τηλεφωνικό κέντρο

Με την επιλογή Cloud τηλεφωνικού κέντρου, η επιχείρησή σας αξιοποιεί πλήρως τη VoIP τεχνολογία και αποκτά προηγμένες λειτουργίες που απαντούν πρακτικά στα προβλήματα κόστους, τηλεργασίας, απώλειας κλήσεων, εξυπηρέτησης πελατών και καθυστερήσεων υποστήριξης.

  • Καμία Χαμένη Κλήση = Καμία Χαμένη Πώληση

    Αυτόματη διαχείριση κλήσεων ώστε να μη χάνονται ευκαιρίες επικοινωνίας.

    • Το σύστημα δρομολογεί τις κλήσεις σε διαθέσιμους υπαλλήλους.
    • Email χαμένης κλήσης και δυνατότητα call back.
  • Μενού Επιλογών (IVR) & Έξυπνη Δρομολόγηση Κλήσεων

    Καθοδηγεί αυτόματα τον καλούντα στο σωστό τμήμα/άτομο με κανόνες ωραρίου, προτεραιότητας και διαθεσιμότητας.

    • Λιγότερες χαμένες κλήσεις, ταχύτερη εξυπηρέτηση
    • Ευθυγράμμιση με ωράρια και αργίες
  • Call Queues, Ring Groups & Overflow

    Ελέγχει την αναμονή με μουσική/μηνύματα, μοιράζει κλήσεις σε διαθέσιμους agents και κάνει overflow όταν γεμίζουν οι ουρές αναμονής.

    • Καμία χαμένη κλήση σε ώρες αιχμής
    • Ισομερής κατανομή φόρτου εργασίας στους agents
  • Softphone & Mobile Apps (τηλεργασία)

    Κλήσεις από υπολογιστή ή κινητό με τον εταιρικό αριθμό, presence/chat και transfer σαν να είστε στο γραφείο.

    • Πλήρης τηλεργασία χωρίς VPN
    • Ενοποιημένη λειτουργία από οπουδήποτε
  • Ηχογράφηση κλήσεων, αναφορές & στατιστικά

    Πλήρης εικόνα για χρόνους αναμονής και απόδοση ομάδων.

    • Για εκπαίδευση, βελτίωση εξυπηρέτησης ή συμμόρφωση.
    • Αποφάσεις με βάση δεδομένα, όχι υποθέσεις.
  • Εύκολη Κλιμάκωση Χρήστη (Users/Extensions)

    Προσθήκη/αφαίρεση εσωτερικών και χρηστών χωρίς απαραιτήτως νέο hardware και χωρίς επίσκεψη τεχνικού.

    • Ευελιξία χωρίς επιπλέον κόστη
    • Άμεση ενεργοποίηση νέων θέσεων εργασίας

Οι παραπάνω λειτουργίες ενσωματώνονται στις υλοποιήσεις VoIP τηλεφωνίας της AllNetworks, αναλόγως επιλογής τύπου τηλεφωνικού κέντρου.

Σημαντικό: Οι λειτουργίες διαφέρουν ανά επιλογή τηλεφωνικού κέντρου.
Cloud vPBX (μικρές επιχειρήσεις)
Επαγγελματικές λειτουργίες: Ψηφιακή γραμματέας και δρομολόγηση κλήσεων (IVR), ομάδες χρηστών (ring groups), ειδοποίηση χαμένης κλήσης, ωράριο, καταγραφή κλήσεων, ηχητικό μήνυμα, softphones.

Δείτε το Cloud vPBX

3CX Phone System (μεσαίες & μεγάλες)
Λειτουργίες call center: Όλες οι βασικές λειτουργίες και επιπλέον, προηγμένα IVR/flows, call queues, ενσωματωμένα softphone/mobile apps, αναλυτικό reporting & wallboards, CRM integrations, video meetings κ.α.

Δείτε το 3CX Phone System

Διαφανής Τιμολόγηση & Χρεώσεις

Η τηλεφωνία λειτουργεί με το πιο ευέλικτο μοντέλο της αγοράς: Χρέωση ανά λεπτό (Pay-as-you-go) με προπληρωμένο χρόνο ομιλίας, χωρίς δεσμεύσεις ή κρυφά πάγια.

  • Αριθμοδότηση: Ελληνικός τηλεφωνικός αριθμός με 2 κανάλια φωνής, 18€ ανά έτος.

  • Φορητότητα αριθμών: Μπορείτε να διατηρήσετε τον τηλεφωνικό σας αριθμό, μέσω μιας απλής και γρήγορης διαδικασίας φορητότητας.

  • Χρέωση ανά Δευτερόλεπτο: Πληρώνετε με απόλυτη ακρίβεια μόνο τον πραγματικό χρόνο ομιλίας, χωρίς καμία ελάχιστη χρέωση ή στρογγυλοποίηση στο λεπτό.

  • Πλήρης Έλεγχος: Διαχειρίζεστε το υπόλοιπο και τα πακέτα σας μέσω ειδικής πλατφόρμας.

Χρεώσεις Κλήσεων VoIP Τηλεφωνίας
Προορισμός Χρέωση (€/λεπτό) Βήμα Χρέωσης
Ελλάδα - Σταθερά 0,019 1''
Ελλάδα - Κινητά 0,058 1''
E.E. - Σταθερά από 0,019 1'''
E.E. - Κινητά από 0,058 1''
Η.Π.Α. από 0,019 1''
Ηνωμένο Βασίλειο από 0,019 1''

Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 24% & τέλος συνδρομητών σταθερής Τηλεφωνίας 5%. Δείτε τον αναλυτικό τιμοκατάλογο.

Μετάβαση σε VoIP σωστά από το πρώτο βήμα

Κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες. Σχεδιάζουμε τη δική σας μετάβαση βήμα-βήμα, ώστε να έχετε μείωση κόστους, καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας και πλήρη αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Αποτύπωση αναγκών

Ακούμε και καταγράφουμε ανάγκες.

Ξεκινάμε με εσάς. Συζητάμε τις ανάγκες της επιχείρησής σας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζετε με την υπάρχουσα τηλεφωνία ή την υποδομή σας και τι χρειάζεστε να πετύχετε.

Προσαρμοσμένη Λύση

Λύση στις δικές σας ανάγκες.

Σχεδιάζουμε και σας προτείνουμε την κατάλληλη, εξατομικευμένη VoIP λύση. Εξετάζουμε και προτείνουμε επιλογές για αριθμούς, κανάλια φωνής, τηλεφωνικές συσκευές και λειτουργίες.

Υλοποίηση & Υποστήριξη

Ομαλή μετάβαση, πλήρης υποστήριξη.

Αναλαμβάνουμε την εγκατάσταση, τη ρύθμιση και τη δοκιμή του συστήματος. Είμαστε δίπλα σας με υποστήριξη σε κάθε βήμα.

Συχνές Ερωτήσεις

Απαντήσεις στις πιο κοινές ερωτήσεις σχετικά με VoIP τηλεφωνία και τις υπηρεσίες μας.

  • Η φωνή μετατρέπεται σε ψηφιακά δεδομένα και μεταδίδεται μέσω Internet, ώστε να καλείτε από παντού με χαμηλότερο κόστος.

    Η VoIP τηλεφωνία μετατρέπει τη φωνή σε ψηφιακά δεδομένα που ταξιδεύουν μέσω internet, όπως ακριβώς ένα μήνυμα ή ένα video. Αντί να περνά από τα καλώδια μιας τηλεφωνικής εταιρείας, η κλήση περνά μέσα από τη σύνδεση internet. Όταν μιλάτε, η φωνή γίνεται μικρά πακέτα δεδομένων που στέλνονται στον παραλήπτη μέσω του παρόχου VoIP και εκεί μετατρέπονται πάλι σε ήχο, μια διαδικασία που συμβαίνει σε κλάσματα δευτερολέπτου. Μπορείτε να καλέσετε από οποιαδήποτε συσκευή έχει internet (τηλέφωνο, υπολογιστή, κινητό) χωρίς να χρειάζεστε παραδοσιακή τηλεφωνική γραμμή, με πολύ μικρότερο κόστος και τη δυνατότητα να το χρησιμοποιείτε από παντού.

  • Μια αξιόπιστη σύνδεση Internet και IP συσκευές ή softphones.

    Χρειάζεστε σύνδεση στο internet και συμβατές τηλεφωνικές συσκευές IP ή ακουστικά για χρήση από υπολογιστή. Δεν χρειάζεται ακριβός εξοπλισμός καθώς πολλές λύσεις VoIP λειτουργούν με απλά IP phones ή ακόμα και με software clients (softphones) σε υπολογιστές.

  • Ναι, με τυπική αίτηση φορητότητας όπως στη συμβατική τηλεφωνία.

    Βεβαίως! Η διαδικασία φορητότητας αριθμού στο VoIP είναι ακριβώς ίδια με αυτή της συμβατικής τηλεφωνίας και γίνεται με απλή αίτηση φορητότητας.

  • Οι γραμμές VoIP στο τοπικό δίκτυο σταματούν. Χρησιμοποιείτε mobile app/data ή δεύτερη γραμμή για failover.

    Αν διακοπεί το internet, η VoIP τηλεφωνία δεν θα λειτουργήσει μέσω του τοπικού δικτύου. Εάν το τηλεφωνικό σας κέντρο διαθέτει mobile app, μπορείτε να λειτουργείτε μέσω mobile data. Σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις συνιστάται να έχουν backup internet connection (π.χ. mobile hotspot ή δεύτερη σύνδεση) για failover.

  • Ορίστε ανάγκες & προϋπολογισμό, διαλέξτε on-prem ή Cloud. Για ΜΜΕ το Cloud vPBX είναι συνήθως πιό απλό και οικονομικό.

    Το πώς θα φτιάξετε τηλεφωνικό κέντρο εξαρτάται κυρίως από τις ανάγκες (πλήθος χρηστών, λειτουργίες που χρειάζεστε) και τον προϋπολογισμό σας.

    1. Καταγράψτε τις κύριες ανάγκες σας: πόσα εσωτερικά (χρήστες) και πόσες ταυτόχρονες κλήσεις χρειάζεστε, αν το τηλεφωνικό κέντρο θα πρέπει να παρέχει και εξειδικευμένες λειτουργίες (π.χ. σύνδεση με υποκαταστήματα, υποστήριξη τηλεργασίας) και ποιος είναι ο προϋπολογισμός σας.
    2. Επιλέξτε αν θέλετε τηλεφωνικό κέντρο στο χώρο σας ή Cloud τηλεφωνικό κέντρο (VoIP).
    3. Αν επιλέξετε Cloud λύση, δεν απαιτείται φυσικός εξοπλισμός καθώς ο πάροχος της υπηρεσίας αναλαμβάνει τη φιλοξενία, τη συντήρηση και την τεχνική υποστήριξη.
    4. Θα χρειαστείτε σύνδεση Internet, VoIP αριθμό και συμβατές τηλεφωνικές συσκευές ή softphones.

    Η λύση Cloud vPBX είναι η πιο απλή και οικονομική επιλογή για μικρές επιχειρήσεις.

  • Συνδυάζουμε τηλεφωνία & δίκτυα, με εμπειρία 20+ ετών σε σύνθετες εγκαταστάσεις και end-to-end υποστήριξη.

    Η AllNetworks συνδυάζει τεχνογνωσία σε τηλεφωνία και δίκτυα, δύο τομείς που είναι κρίσιμοι για σταθερή, καθαρή επικοινωνία. Με εμπειρία >20 ετών σε σύνθετες και απαιτητικές εγκαταστάσεις (ξενοδοχεία, call centers, eshops), σχεδιάζουμε και υποστηρίζουμε ολοκληρωμένα έργα. Δείτε ενδεικτικά case studies.

Θέλετε να μιλήσουμε για την Επιχείρησή σας;