3CX Partner Ελλάδα

3CX Τηλεφωνικό Κέντρο
με Αξιοπιστία & Υποστήριξη στην Ελλάδα

Το πιο σύγχρονο σύστημα τηλεφωνικού κέντρου για επιχειρήσεις που μεγαλώνουν. Με εμπειρία από μικρές επιχειρήσεις έως σύνθετες εγκαταστάσεις με εκατοντάδες εσωτερικά, είμαστε ο 3CX partner που μπορείτε να εμπιστευθείτε.

3CX Dashboard
15+ έτη Certified 3CX Partner
Εγκαταστάσεις σε ξενοδοχεία, call centers, eshops
Ανθρώπινη υποστήριξη χωρίς bots
20+ χρόνια τεχνογνωσίας
500+ επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα
3CX Advanced Certification Badge

Advanced Certified 3CX Partner

Διαθέτουμε πιστοποίηση Advanced 3CX και έχουμε υλοποιήσει εγκαταστάσεις σε σύνθετα και απαιτητικά σενάρια.

Το τηλεφωνικό κέντρο παντού διαθέσιμο

Το 3CX περιλαμβάνει built-in εφαρμογές για κάθε τρόπο που δουλεύετε.

3CX Apps & IP Phones

Mobile

  • Android
  • iOS

Webclient

  • Google Chrome
  • Microsoft Edge

Desktop

  • Windows
  • Mac

IP Phones

  • Fanvil
  • Yealink

Κλήσεις που δεν χάνονται = επιχείρηση που μεγαλώνει

Μετατρέψτε το τηλεφωνικό σας κέντρο σε εργαλείο ανάπτυξης. Προσφέρετε στους πελάτες σας επαγγελματισμό και αμεσότητα που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει.

Μιλήστε με Πιστοποιημένο Τεχνικό 3CX

Case Studies: Η τεχνογνωσία μας σε δράση

Δουλεύουμε το 3CX από το 2007, με πελάτες που μας εμπιστεύονται 16 και πλέον χρόνια με σχέση συνεχούς υποστήριξης και εμπιστοσύνης. Σε συνδυασμό με την εξειδίκευσή μας σε δίκτυα και servers, μπορούμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε ακόμα και τις πιο απαιτητικές εγκαταστάσεις.

Σύνοψη: 3 μονάδες 140 εσωτερικά -80% κόστος διεθνών κλήσεων Fidelio integration
Σε συγκρότημα 3 ξενοδοχειακών μονάδων στη Σκόπελο, εγκαταστήσαμε ενιαίο τηλεφωνικό σύστημα 3CX. Για την υλοποίηση αξιοποιήσαμε τις υπάρχουσες αναλογικές συσκευές μέσω FXS gateways. Ταυτόχρονα, αναβαθμίσαμε το δίκτυο με managed switches και δημιουργήσαμε VLANs για να διαχωρίσουμε το τηλεφωνικό δίκτυο από data και Wi-Fi, εξασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα κλήσεων και καθαρό ήχο.
Διαβάστε περισσότερα
Το 3CX διασυνδέθηκε με το πρόγραμμα κρατήσεων Micros Fidelio, υποστήριξε την τηλεργασία του προσωπικού και με τη χρήση voip τηλεφωνίας, ο πελάτης πέτυχε μείωση κόστους στις διεθνείς κλήσεις κατά 80%.
Σύνοψη: 40+ χρήστες 3 τοποθεσίες troubleshooting δικτύου μείωση κόστους κλήσεων
Από vpbx ενός γραφείου, αναλάβαμε τη μετάβαση σε ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο 3CX που ενώνει 2 απομακρυσμένα γραφεία και 1 πολυώροφο κτίριο διοίκησης, 40+ χρηστών. Δημιουργήσαμε πολλαπλές ομάδες, διαφορετικά σενάρια λειτουργίας και ωραρίων ανά σημείο.
Διαβάστε περισσότερα
Κατά τη διάρκεια του έργου, διαγνώσαμε και επιλύσαμε κρίσιμα προβλήματα στην καλωδίωση δικτύου στο κεντρικό κτίριο, διασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος. Ο πελάτης απέκτησε ενιαία επικοινωνία, δωρεάν κλήσεις μεταξύ των γραφείων και δυνατότητα εύκολης μεταφοράς γραμμών. Καθώς η συχνή επικοινωνία με το εξωτερικό ήταν απαραίτητη για τον πελάτη μας, συστήσαμε και υλοποιήσαμε τη μετάβαση σε VoIP τηλεφωνία, μια λύση που εξασφάλισε σημαντική μείωση του κόστους στις διεθνείς κλήσεις.
Σύνοψη: 1.500+ κλήσεις/ημέρα 40 εσωτερικά τηλεφωνικές παραγγελίες εκτός ωραρίου τηλεργασία
Με 1.500+ κλήσεις ημερησίως και 40 εσωτερικά, προτεραιότητα ήταν να μη χάνονται παραγγελίες και να διασφαλίζεται σταθερή ποιότητα εξυπηρέτησης. Σχεδιάσαμε το τηλεφωνικό κέντρο 3CX βελτιστοποιώντας τη ροή κλήσεων σε queues - τμήματα, εφαρμόσαμε τη δυνατότητα του 3CX για callbacks και ενεργοποιήσαμε voicemail ώστε να λαμβάνονται τηλεφωνικές παραγγελίες και εκτός ωραρίου.
Διαβάστε περισσότερα
Με τη χρήση recording και reporting, ο πελάτης απέκτησε τη δυνατότητα για συνεχή έλεγχο ποιότητας. Για να υποστηριχθούν οι ταυτόχρονες κλήσεις και το πλήθος εξερχόμενων κλήσεων προς κινητά, διαθέσαμε VoIP κανάλια φωνής και τηλεφωνία, με κόστος σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με τη συμβατική τηλεφωνία. Με τις ενσωματωμένες εφαρμογές του 3CX για υπολογιστές και smartphones, το προσωπικό εργάζεται και απομακρυσμένα με την ίδια ευκολία σαν να βρίσκονται στο γραφείο.
Σύνοψη: 128 ταυτόχρονες ανάπτυξη custom CRM και integration με το 3CX αυτόματη δημιουργία tickets από κλήσεις
Σε help desk με έως 128 ταυτόχρονες κλήσεις, σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε ένα ενιαίο περιβάλλον όπου κάθε κλήση από το 3CX μετατρέπεται αυτόματα σε ticket request στο custom CRM που αναπτύξαμε. Εκεί το προσωπικό διαχειρίζεται το κάθε αίτημα (ticket), έχοντας τη δυνατότητα να καταγράφει το ιστορικό και να το επισημαίνει ως εκκρεμές ή ολοκληρωμένο, εξασφαλίζοντας διαφάνεια και παρακολούθηση σε κάθε βήμα.
Διαβάστε περισσότερα
Ο επόπτης απέκτησε πλήρη εικόνα της παραγωγικότητας της ομάδας, καθώς από το 3CX παρακολουθεί real time τη ροή κλήσεων στο τηλεφωνικό κέντρο, ενώ από το CRM βλέπει με λεπτομέρεια κάθε αίτημα ξεχωριστά ή συνολικά (πόσα αιτήματα παραλήφθηκαν, πόσα απαντήθηκαν και ποια έμειναν εκκρεμότητα), έχοντας πλήρη εικόνα της απόδοσης.
Το αποτέλεσμα: απρόσκοπτη διαχείριση εκατοντάδων αιτημάτων καθημερινά, μετρήσιμη παραγωγικότητα και πλήρη ιστορικότητα, σε ένα περιβάλλον που συνδέει την τηλεφωνία με την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση πελάτη.
Σύνοψη: ~40 χρήστες -75% κόστος κλήσεων πολλαπλά queues/ομάδες IVR & αυτοματισμοί
Call center με ~40 χρήστες και πολλαπλές ομάδες εξυπηρέτησης με ανάγκη οργάνωσης και μείωσης λειτουργικού κόστους. Αναλάβαμε την παραμετροποίηση με queues - τμήματα ανά λειτουργία (καθαριότητα, κοινόχρηστα, πετρέλαιο κ.λπ.), πολλαπλά IVR, αυτοματισμούς και real-time σενάρια.
Διαβάστε περισσότερα
Έτσι, ο επόπτης μπορεί ευέλικτα να μεταφέρει agents από queue σε queue ανάλογα με τον φόρτο της ημέρας, εξασφαλίζοντας γρήγορη ανταπόκριση χωρίς να χαθεί καμία κλήση. Το αποτέλεσμα ήταν ταχύτερη εξυπηρέτηση, έως 75% χαμηλότερο κόστος κλήσεων προς κινητά και τηλεργασία χωρίς περιορισμούς, με σταθερή συνεργασία που συνεχίζεται από το 2008.
Σύνοψη: 3 γραφεία Πανελλαδικά ERP σύνδεση ~50 χρήστες
Ο πελάτης είχε ανησυχίες ασφάλειας και δυσκολία στον έλεγχο, με 3 γραφεία σε διαφορετικά σημεία της Ελλάδας. Αναλάβαμε τη μετάβαση σε 3CX με ενισχυμένες πολιτικές: firewall rules, geo-blocking, auto IP ban και ισχυρούς κωδικούς, ώστε να θωρακίσουμε την πλατφόρμα τηλεφωνικού κέντρου.
Διαβάστε περισσότερα
Παράλληλα, ενοποιήσαμε τα 3 γραφεία σε ένα ενιαίο σύστημα και διασυνδέσαμε το τηλεφωνικό με το ERP, επιτρέποντας στους χρήστες να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος πελάτης καλεί. Το αποτέλεσμα ήταν ασφάλεια απέναντι σε κακόβουλη χρήση, αυτοματοποιημένη δρομολόγηση κλήσεων και ταχύτερη παραγγελιοληψία. Η συνεργασία συνεχίζεται από το 2014, με συνεχή υποστήριξη.

Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις για το Τηλεφωνικό Κέντρο 3CX

Cloud ή On-Premise 3CX: Ποια λύση τηλεφωνικού κέντρου να επιλέξω;

Η επιλογή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψη προκειμένου να αποφύγετε μελλοντικά αυξημένα κόστη και τεχνικές δυσκολίες. Από την πολυετή μας εμπειρία σε εγκαταστάσεις και υποστήριξη των δύο εναλλακτικών, παραθέτουμε εν συντομία τι πρέπει να σκεφτείτε.

Επιλέξτε 3CX στο Cloud αν:

  • - Η επιχείρηση δεν διαθέτει τεχνικό προσωπικό και δεν θέλετε να σας απασχολεί η τεχνική υποστήριξη, τα updates και τα backups του τηλεφωνικού κέντρου. Αυτά τα αναλαμβάνουμε εμείς.
  • - Χρειάζεστε το τηλεφωνικό κέντρο να λειτουργεί ακόμα και αν πέσει το internet στο χώρο σας. Επειδή είναι εγκατεστημένο στο cloud, δεν επηρρεάζεται τοπικά και μπορείτε να συνεχίσετε τις κλήσεις μέσω data στα apps των κινητών.
  • - Έχετε γραφεία - καταστήματα σε διαφορετικά σημεία ή υπαλλήλους με τηλεργασία.
  • - Θέλετε προβλέψιμο ετήσιο κόστος που περιλαμβάνει την άδεια χρήσης και την τεχνική υποστήριξη.

Επιλέξτε 3CX On-Premise αν:

  • - Διαθέτετε τεχνικό προσωπικό που μπορεί να διαχειρίζεται άμεσα τυχόν τεχνικά προβλήματα.
  • - Έχετε ήδη την κατάλληλη τεχνική υποδομή server και διαδικασίες backup.
  • - Χρειάζεστε τον πλήρη έλεγχο του τηλεφωνικού κέντρου και των δεδομένων του.

Συνολικά, το Cloud κερδίζει σε ευκολία και προβλέψιμο ετήσιο κόστος για τις περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις. Ωστόσο, στην περίπτωση που επιλέξετε την εγκατάσταση on-premise, μπορούμε να αναλάβουμε την υποστήριξη με συμβόλαιο συντήρησης, ώστε και σε αυτή την περίπτωση να έχετε εξειδικευμένο τεχνικό τηλεφωνικού συστήματος 3CX δίπλα σας.

Τι είδους τεχνική υποστήριξη και υπηρεσίες προσφέρετε;

Παρέχουμε υποστήριξη πιστοποιημένη από τη 3CX. Ανθρώπινη, χωρίς bots και ατελείωτες ουρές αναμονής.

Managed Cloud: Αναλαμβάνουμε πλήρως hosting, updates, backups, online τεχνική υποστήριξη και αλλαγές ρυθμίσεων.

On-Premise: Συμβόλαια συντήρησης με online τεχνική υποστήριξη, τακτικούς ελέγχους και αναβαθμίσεις.

On-Call: Αν δεν θέλετε μόνιμη δέσμευση και χρειάζεστε τεχνική βοήθεια αφού προκύψει δυσλειτουργία.

Αγορά άδειας χρήσης (3CX Licensing): Αν απλά χρειάζεστε αγορά ή ανανέωση της άδειας του τηλεφωνικού κέντρου 3CX.

Πόσο κοστίζει το 3CX;

Η τιμολόγηση της άδειας χρήσης εξαρτάται από το πλήθος των ταυτόχρονων κλήσεων που χρειάζεστε να υποστηρίζει το τηλεφωνικό κέντρο. Επίσης, από το αν η εγκατάσταση θα γίνει σε cloud ή σε on-premise υποδομή σε δικό σας server. Γνωρίστε μας τις ανάγκες σας ώστε να σας δώσουμε αναλυτική προσφορά, συνήθως εντός μιας εργάσιμης ημέρας.

Πόσο χρόνο χρειάζεται η υλοποίηση;

Συνήθως λίγες μόνο ημέρες. Για μικρές εγκαταστάσεις η μετάβαση γίνεται σχεδόν άμεσα.

Θα χρειαστώ νέες τηλεφωνικές συσκευές;

Όχι απαραίτητα. Το 3CX λειτουργεί και μέσω desktop ή mobile εφαρμογών. Αν έχετε ήδη voip τηλεφωνικές συσκευές, ελέγχουμε τη συμβατότητά τους, διαφορετικά προμηθεύουμε εμείς τον κατάλληλο εξοπλισμό.

Είναι αξιόπιστο το τηλεφωνικό σύστημα 3CX;

Το χρησιμοποιούν περισσότερες από 350.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως, ανάμεσά τους η Pepsi, η Coca-Cola, η Air France, η Holiday Inn και η Porsche. Έχει μάλιστα αναγνωριστεί ως ένα από τα Top 50 Customer Service Products για το 2024.

Επικοινωνήστε μαζί μας για το 3CX

Είτε ξεκινάτε τώρα με 3CX ή έχετε ήδη τηλεφωνικό κέντρο, είμαστε δίπλα σας.

Παρακαλώ συμπληρώστε το όνομά σας

Παρακαλώ συμπληρώστε τηλέφωνο επικοινωνίας.

Παρακαλώ συμπληρώστε το εταιρικό σας email

Invalid Input

Εισάγετε το μήνυμά σας.

  • Ξεκινήστε με τηλεφωνικό κέντρο που μεγαλώνει μαζί με την επιχείρησή σας
  • Μείωση κόστους τηλεφωνίας με VoIP
  • Advanced Certified 3CX Partner από το 2007
  • 20+ χρόνια τεχνογνωσίας σε τηλεφωνικά κέντρα & υποδομές δικτύων
  • Υλοποιήσεις σε ξενοδοχεία, call centers, eshops & απαιτητικά περιβάλλοντα
  • 500+ επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα μας εμπιστεύονται καθημερινά
  • Ανθρώπινη επικοινωνία, χωρίς bots & τηλεφωνική αναμονή

Ενδιαφέρεστε για νέα άδεια 3CX ή χρειάζεστε βοήθεια στο υφιστάμενο τηλεφωνικό κέντρο σας;