
3CX Wallboard
Εικόνα του τηλεφωνικού κέντρου σε πραγματικό χρόνο, για άμεση διαχείριση.
Το πιο σύγχρονο σύστημα τηλεφωνικού κέντρου για επιχειρήσεις που μεγαλώνουν. Με εμπειρία από μικρές επιχειρήσεις έως σύνθετες εγκαταστάσεις με εκατοντάδες εσωτερικά, είμαστε ο 3CX partner που μπορείτε να εμπιστευθείτε.
Διαθέτουμε πιστοποίηση Advanced 3CX και έχουμε υλοποιήσει εγκαταστάσεις σε σύνθετα και απαιτητικά σενάρια.
Το 3CX περιλαμβάνει built-in εφαρμογές για κάθε τρόπο που δουλεύετε.
Ενδεικτικές λειτουργίες & οθόνες χρήσης
Εικόνα του τηλεφωνικού κέντρου σε πραγματικό χρόνο, για άμεση διαχείριση.
Εφαρμογές για κινητό iOS & Android για εργασία από παντού.
Συνδυάζει όλα τα χαρακτηριστικά για αποδοτική επικοινωνία και συνεργασία με συναδέλφους, συνεργάτες και πελάτες.
Για αναλυτική αξιολόγηση της απόδοσης της ομάδας και του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών.
Πρόσκληση σε video meeting με 3CX Meet Link απευθείας από τον browser.
Οι supervisors μπορούν να παρακολουθούν agents και αναμονές (μία ή περισσότερες ταυτόχρονα) και να βλέπουν κρίσιμα στατιστικά κλήσεων και απόδοσης.
Μετατρέψτε το τηλεφωνικό σας κέντρο σε εργαλείο ανάπτυξης. Προσφέρετε στους πελάτες σας επαγγελματισμό και αμεσότητα που θα κάνουν την επιχείρησή σας να ξεχωρίζει.
Μιλήστε με Πιστοποιημένο Τεχνικό 3CXΔουλεύουμε το 3CX από το 2007, με πελάτες που μας εμπιστεύονται 16 και πλέον χρόνια με σχέση συνεχούς υποστήριξης και εμπιστοσύνης. Σε συνδυασμό με την εξειδίκευσή μας σε δίκτυα και servers, μπορούμε να σχεδιάζουμε και να υλοποιούμε ακόμα και τις πιο απαιτητικές εγκαταστάσεις.
Η επιλογή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψη προκειμένου να αποφύγετε μελλοντικά αυξημένα κόστη και τεχνικές δυσκολίες. Από την πολυετή μας εμπειρία σε εγκαταστάσεις και υποστήριξη των δύο εναλλακτικών, παραθέτουμε εν συντομία τι πρέπει να σκεφτείτε.
Επιλέξτε 3CX στο Cloud αν:
Επιλέξτε 3CX On-Premise αν:
Συνολικά, το Cloud κερδίζει σε ευκολία και προβλέψιμο ετήσιο κόστος για τις περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις. Ωστόσο, στην περίπτωση που επιλέξετε την εγκατάσταση on-premise, μπορούμε να αναλάβουμε την υποστήριξη με συμβόλαιο συντήρησης, ώστε και σε αυτή την περίπτωση να έχετε εξειδικευμένο τεχνικό τηλεφωνικού συστήματος 3CX δίπλα σας.
Παρέχουμε υποστήριξη πιστοποιημένη από τη 3CX. Ανθρώπινη, χωρίς bots και ατελείωτες ουρές αναμονής.
Managed Cloud: Αναλαμβάνουμε πλήρως hosting, updates, backups, online τεχνική υποστήριξη και αλλαγές ρυθμίσεων.
On-Premise: Συμβόλαια συντήρησης με online τεχνική υποστήριξη, τακτικούς ελέγχους και αναβαθμίσεις.
On-Call: Αν δεν θέλετε μόνιμη δέσμευση και χρειάζεστε τεχνική βοήθεια αφού προκύψει δυσλειτουργία.
Αγορά άδειας χρήσης (3CX Licensing): Αν απλά χρειάζεστε αγορά ή ανανέωση της άδειας του τηλεφωνικού κέντρου 3CX.
Η τιμολόγηση της άδειας χρήσης εξαρτάται από το πλήθος των ταυτόχρονων κλήσεων που χρειάζεστε να υποστηρίζει το τηλεφωνικό κέντρο. Επίσης, από το αν η εγκατάσταση θα γίνει σε cloud ή σε on-premise υποδομή σε δικό σας server. Γνωρίστε μας τις ανάγκες σας ώστε να σας δώσουμε αναλυτική προσφορά, συνήθως εντός μιας εργάσιμης ημέρας.
Συνήθως λίγες μόνο ημέρες. Για μικρές εγκαταστάσεις η μετάβαση γίνεται σχεδόν άμεσα.
Όχι απαραίτητα. Το 3CX λειτουργεί και μέσω desktop ή mobile εφαρμογών. Αν έχετε ήδη voip τηλεφωνικές συσκευές, ελέγχουμε τη συμβατότητά τους, διαφορετικά προμηθεύουμε εμείς τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Το χρησιμοποιούν περισσότερες από 350.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως, ανάμεσά τους η Pepsi, η Coca-Cola, η Air France, η Holiday Inn και η Porsche. Έχει μάλιστα αναγνωριστεί ως ένα από τα Top 50 Customer Service Products για το 2024.
Είτε ξεκινάτε τώρα με 3CX ή έχετε ήδη τηλεφωνικό κέντρο, είμαστε δίπλα σας.