Πως εξοικονομεί χρήματα & χρόνο το Monitoring στην Επιχείρηση;

Πως εξοικονομεί χρήματα & χρόνο το Monitoring στην Επιχείρηση;

Τι δείχνει η εφαρμογή monitoring: Εμφανίζει το σύνολο των server, εφαρμογών και συσκευών που βρίσκονται στο Δίκτυο, σε πραγματικό χρόνο, αναφέροντας την τρέχουσα κατάστασή τους και τυχόν προβλήματα. Έτσι, τα προβλήματα εντοπίζονται και αντιμετωπίζονται εγκαίρως, προτού εξελιχθούν σε σημαντικά συμβάντα διακοπής λειτουργίας.

Πως σας εξοικονομεί χρήματα & χρόνο το monitoring;

Δε χρειάζεται να παύει μερικώς ή ολικώς η λειτουργία της επιχείρησης μέχρι να έλθει τεχνικός και όταν -αφού έλθει- να περνάει χρόνος μέχρι να ελέγξει το σύνολο του δικτύου και να διαπιστώσει πού βρίσκεται το πρόβλημα.
Αντιμετωπίζετε εγκαίρως αρκετά προβλήματα προτού εξελιχθούν σε βλάβες οι οποίες απαιτούν κόστη αντικατάστασης εξοπλισμού ή μείωση κερδών από διακοπή λειτουργίας.
Γλυτώνετε χρήματα καθώς οι επισκέψεις τεχνικών στο χώρο σας έχουν επιπλέον κόστος. Όχι μόνο σε εμάς, αλλά σε όλες τις εταιρείες τεχνικής υποστήριξης.
Ακριβώς επειδή το 99% των προβλημάτων μπορεί να διαπιστωθεί και να επιλυθεί online, μπορούμε να αναλάβουμε την υποστήριξη της Επιχείρησής σας οπουδήποτε και εάν βρίσκεστε στην Ελλάδα.
To monitoring βοηθά εμάς & εσάς. Εμείς κερδίζουμε χρόνο στην αποκατάσταση διαπιστώνοντας εύκολα ποιο στοιχείο στο δίκτυο δημιουργεί δυσλειτουργία. Εσείς επωφελείστε αυτό το χρόνο σε μειωμένο ή μηδενικό downtime στη λειτουργία της επιχείρησης.

Πλεονεκτήματα Monitoring Παραθέτουμε συνήθη τεχνολογικά προβλήματα στα οποία το monitoring του δικτύου βοήθησε τόσο εμάς όσο και τους πελάτες μας να επιλύσουμε ή να αποτρέψουμε βλάβες.

 

Πρόβλημα στην VoIP Τηλεφωνία

Ειδοποίηση από:

Αίτημα τεχνικής υποστήριξης πελάτη

Ένδειξη monitoring:

Υψηλή χρήση bandwidth

Συνέπειες:

Δυσλειτουργία στις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, καθυστέρηση μεταφοράς φωνής, διακοπή κλήσεων με κλείσιμο γραμμής κ.α.

Αντιμετώπιση:

Μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε ότι χρήστης χρησιμοποιούσε μεγάλο bandwidth καθώς παρακολουθούσε video streaming και παράλληλα διενεργούσε λήψη μεγάλου αρχείου. Ο χρήστης έπαυσε τα παραπάνω και η τηλεφωνία επανήλθε στη σωστή λειτουργία.

Πρόβλημα στην κάρτα δικτύου

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Πτώση ταχύτητας από 1Gbps σε 100Mbps

Συνέπειες:

Το δίκτυο έτρεχε στο 1/10 της δυνατότητάς του, με συνέπεια τις διακοπές και την καθυστέρηση στην τηλεφωνία, χρήση αρχείων και βάσεων δεδομένων, εκτυπώσεις, αποστολή - λήψη email κλπ.

Αντιμετώπιση:

Ειδοποιήθηκε ο Πελάτης και συστήσαμε αλλαγή του καλωδίου δικτύου από το switch στον server. Διαπιστώθηκε ότι το εν λόγω καλώδιο ήταν ελαττωματικό, αντικαταστάθηκε και επανήλθε η σωστή ταχύτητα στο δίκτυο.

Πρόβλημα στο server

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Βλάβη σε συγκεκριμένο σκληρό δίσκο

Συνέπειες:

Σε raid συστοιχία 4 δίσκων στο server, ο ένας δίσκος χάλασε. Αν αυτό δε διαγνωστεί εγκαίρως και χαλάσει και δεύτερος δίσκος, είναι πιθανή η απώλεια δεδομένων και υπάρχει ο κίνδυνος να χρειασθεί να ξαναστηθεί ο server από την αρχή, δημιουργώντας έξοδο στον πελάτη καθώς και χρόνο αναμονής για την επαναλειτουργία της επιχείρησης.

Αντιμετώπιση:

Αντικαταστήσαμε τον προβληματικό δίσκο.

Πρόβλημα στον server

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Server cpu 100%

Συνέπειες:

Καθυστέρηση και δυσλειτουργία στο δίκτυο (λειτουργία email, αποθήκευση αρχείων, αδυναμία εκτύπωσης κ.α.)

Αντιμετώπιση:

Έλεγχος στο server και ανεύρεση ιού τον οποίο απομακρύναμε.

Πρόβλημα στο ups

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Πρόβλημα στις μπαταρίες ups

Συνέπειες:

Χωρίς μπαταρίες σωστά φορτισμένες, το ups θα ανταποκρινόταν ελάχιστα ή καθόλου στην περίπτωση διακοπής ρεύματος.

Αντιμετώπιση:

Ο Πελάτης προγραμμάτισε την αντικατάσταση των μπαταριών.

Πρόβλημα βάσης δεδομένων ιστοσελίδας

Ειδοποίηση από:

Αίτημα τεχνικής υποστήριξης πελάτη

Ένδειξη monitoring:

Μεγάλος χρόνος ανταπόκρισης sql

Συνέπειες:

Μεγάλη αναμονή κατά τη χρήση της ιστοσελίδας, με συνέπεια οι χρήστες να εγκαταλείπουν το website.

Αντιμετώπιση:

Η ιστορικότητα στο monitoring έδειξε ότι από μια ημερομηνία και μετά, μεγάλωσαν τα sql queries ανά δευτερόλεπτο. Διαπιστώσαμε την ύπαρξη λάθους query το οποίο επιβάρυνε τον sql server. Ειδοποιήθηκε ο Πελάτης και ο προγραμματιστής του, ο οποίος διόρθωσε το query και η ταχύτητα της ιστοσελίδας επανήλθε.

Πρόβλημα στο ups

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Διακοπή παροχής ρεύματος στο ups

Συνέπειες:

Χωρίς φόρτιση το ups δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στην ρευματοδότηση του δικτύου σε περίπτωση διακοπής ρεύματος, με συνέπεια την απότομη διακοπή λειτουργίας του server. Πιθανά επακόλουθα: χαμένα μη αποθηκευμένα αρχεία χρηστών.

Αντιμετώπιση:

Ο Πελάτης αποκατέστησε την παροχή τροφοδοσίας ρεύματος στο ups. Για τέτοιου είδους προβλήματα, έχουμε δημιουργήσει αυτόματη διαδικασία όπου ο server κάνει shut down μόνος του 20 λεπτά προτού εξαντληθεί το ρεύμα στο ups. Έτσι, αποφεύγουμε την απότομη διακοπή λειτουργίας του και ό, τι αυτό συνεπάγεται.

Πρόβλημα backup

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Μη επιτυχής διενέργεια backup

Συνέπειες:

Σε περίπτωση παύσης διενέργειας backup υπάρχει απώλεια δεδομένων για χρονικό διάστημα που εξαρτάται από το ποια ημερομηνία ελήφθη το τελευταίο backup και σε ποια ημερομηνία έγινε το πρόβλημα αντιληπτό ή χρειάστηκε η ανάκτηση δεδομένων. Μπορεί να είναι ώρες ή ημέρες, ακόμα και μήνες.

Αντιμετώπιση:

Διαπιστώσαμε ότι δε λειτουργεί το internet στη dedicated γραμμή που διατηρεί ο Πελάτης για το σκοπό του backup. Ειδοποιήθηκε ο Πελάτης, ο οποίος δήλωσε βλάβη στον πάροχο της γραμμής internet ώστε να γίνει αποκατάσταση της σύνδεσης.

Πρόβλημα στο server

Ειδοποίηση από:

Αυτόματη ειδοποίηση monitoring

Ένδειξη monitoring:

Ανοικτή η πόρτα του server room

Συνέπειες:

Ο κλιματισμός δεν απέδιδε και αυτό σε λίγη ώρα θα προξενούσε επικίνδυνη αύξηση θερμοκρασίας στον server. Όταν o server έχει αυξημένη θερμοκρασία, μπορεί να καεί ο επεξεργαστής ή οι δίσκοι. Ένα τέτοιο συμβάν μπορεί να είναι καταστροφικό για την επιχείρηση, καθώς θα έχει κόστος αντικατάστασης hardware, ενώ ειδικά στην περίπτωση που δεν διενεργείται τακτικό backup, θα υπάρχει και απώλεια δεδομένων.

Αντιμετώπιση:

Ειδοποιήθηκε ο Πελάτης και έκλεισε την πόρτα του server room.

Θέλετε να μιλήσουμε για την Επιχειρησή σας;

We use cookies
Χρησιμοποιούμε cookies. Ορισμένα από αυτά είναι απαραίτητα για τη λειτουργία του ιστότοπου, ενώ άλλα μας βοηθούν να βελτιώσουμε την εμπειρία χρήστη (cookies παρακολούθησης). Μπορείτε να αποφασίσετε εάν θέλετε να επιτρέπετε τα cookies ή όχι. Αν τα απορρίψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλες τις λειτουργίες του ιστότοπου.