Με voip τηλεφωνικό κέντρο στο cloud, λαμβάνετε λειτουργίες σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρου χωρίς να χρειάζεται να αγοράσετε τηλεφωνικό κέντρο και ούτε να έχετε τα πάγια κόστη συντήρησής του (κατανάλωσης ρεύματος, τεχνικής υποστήριξης κλπ). Ουσιαστικά, νοικιάζετε τηλεφωνικό κέντρο στο cloud, υπό τη μορφή ετήσιας συνδρομής που κοστίζει ανάλογα με τα εσωτερικά (χρήστες).
Δείτε τις τιμές του cloud τηλεφωνικού κέντρου που ξεκινούν από 0€ για 3 χρήστες.
Λειτουργίες: Ψηφιακή γραμματέας (IVR), ring groups, ωράριο λειτουργίας, ειδοποίηση χαμένης κλήσης μέσω email, μουσική στην αναμονή, δυνατότητα καταγραφής κλήσεων, κ.α.
Κάτι δε λειτουργεί σωστά στο τηλεφωνικό σας κέντρο ή χρειάζεστε μια οποιαδήποτε τροποποίηση (πχ αλλαγή ωραρίου, ηχητικού μηνύματος, εσωτερικού που δέχεται τις κλήσεις κ.α.) Στο τηλεφωνικό κέντρο cloud voip, δεν χρειάζεται να καλέσετε κάποιον τεχνικό στο χώρο σας που συνεπάγεται χρονική καθυστέρηση και οικονομική επιβάρυνση.
Στην εταιρεία μας, παρέχουμε δωρεάν online τεχνική υποστήριξη για την ορθή λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου σε όλα τα πακέτα. Σεβόμαστε το χρόνο σας, για αυτό έχουμε δημιουργήσει ticketing system όπου μπορείτε να μας απευθυνθείτε με ένα απλό email, χωρίς ατελείωτη ώρα αναμονής σε τηλεφωνική γραμμή!
Σίγουρα, έχει χρειαστεί να δώσετε σε πελάτες τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου και κάποιες φορές έχετε μετανιώσει καθώς το κινητό σας χτυπάει ώρες που δεν θα θέλατε. Μπορείτε να σταματήσετε να γνωστοποιείτε τον κινητό αριθμό σας.
Αντ' αυτού, δίνετε μόνον τον σταθερό αριθμό του γραφείου και λαμβάνετε την κλήση στο κινητό σας, χρησιμοποιώντας την εφαρμογή (app) του τηλεφωνικού κέντρου. Έτσι, μπορείτε να δέχεστε κλήσεις στο κινητό σας με συγκεκριμένο ή ελεύθερο ωράριο και απλά να επιλέγετε αποσύνδεση της εφαρμογής όταν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε κλήσεις. Συνεπώς, όταν πραγματικά βρίσκεστε εκτός ώρας εργασίας, αποκλείετε τις επαγγελματικές κλήσεις χωρίς να χρειάζεται να απενεργοποιήσετε το κινητό σας!
Εάν προμηθευθείτε ένα συμβατικό Τ/Κ, το πιθανότερο είναι ότι μέχρι να το κάνετε απόσβεση, θα έχει ήδη βγεί επόμενο πιο εξελιγμένο μοντέλο και αν χρειάζεστε νέες λειτουργίες θα πρέπει εκ νέου να επενδύσετε σε αγορά ή να πληρώσετε τεχνικό για να τις υλοποιήσει.
Αντίθετα, το τηλεφωνικό κέντρο voip στο cloud είναι λογισμικού τύπου (software) όπου ο πάροχος της υπηρεσίας αναλαμβάνει τις αναβαθμίσεις λειτουργιών, την ασφάλεια και την εν γένει ορθή λειτουργία του. Συνεπώς έχετε ένα Τηλεφωνικό Κέντρο που διαθέτει πάντα τις πλέον σύγχρονες δυνατότητες και λειτουργίες, χωρίς να επενδύετε ή να έχετε την ευθύνη για αυτό.